Reklama – a po co to?
wielojęzyczne centrum obsługi klienta multilingual customer service obsługa wielojęzyczna
Reklama to dźwignia handlu. Zakładając biznes warto w nią zainwestować. Nie od razu przyniesie Ci zysk w postaci zakupionych towarów, ale też nie o to tutaj do końca chodzi.
Głównym zadaniem reklamy jest uświadomienie klientowi marki, zrobienie wszystkiego, aby jak najlepiej ją zapamiętał i dobrze kojarzył. Dlatego wszelkie reklamy są przyjemne, starają się poprawić nam humor, wprowadzają w dobry nastrój. Ważne, aby klient będąc w sklepie, przypomniał sobie naszą markę i to ją wybrał spośród innych.
Możliwości reklamy jest mnóstwo. Pierwszą, najlepiej trafiającą do klienta jest reklama telewizyjna. Jest też najdroższa i najtrudniejsza do zrobienia.
Dobra reklama trwa ok. 30 sekund – w tym czasie należy przekazać wszystko, co ważne. A najważniejsze jest przekazanie jak największej ilości emocji! Podobnie w reklamie radiowej – zastanawiałeś się, dlaczego lektor przeważnie ma niski głos? Ponieważ taki wzbudza w ludziach zaufanie.
Jest jeszcze reklama papierowa – w gazecie, magazynie, w postaci ulotek i wizytówek. Oraz internetowa, która dociera zwłaszcza do młodych ludzi. To jaką formę wybierzesz, nie ma wielkiego znaczenia.
Ważne, abyś miał na nią niebanalny pomysł.