You Tube kojarzy Ci się przede wszystkim ze śmiesznymi filmikami, jakie udostępniają sobie Twoi znajomi na portalach społecznościowych? Czasem korzystasz z niego w celu obejrzenia teledysku, czy posłuchania piosenki? A pomyślałeś, że wykorzystując YouTube możesz w łatwy i szybki sposób dotrzeć do swoich klientów? Dziś mało kto nie korzysta z You Tube’a, dlatego szansa na to, że Twój filmik obejrzą tysiące, a może i miliony widzów jest ogromna! Prowadzisz sklep internetowy lub stacjonarny? Nagrywaj filmiki z udziałem rzeczy, jakie sprzedajesz! Pokaż jak działa najnowsza pralka, jakie zalety mają inne sprzęty gospodarstwa domowego.
Możesz montować filmy z zabawkami – wady i zalety poszczególnych modeli, ich zastosowanie.
Jeśli prowadzisz szkołę językową, może warto pomyśleć o darmowych filmikach, na których będzie prowadzić lekcje? To wszystko są zabiegi, które budują Twoją markę.
Ktoś, kto skorzysta z usług Twojej firmy widzi, co masz mu do zaoferowania.