Oswajanie miejsca pracy

Istnieje wiele porad i patentów związanych z tym, jak pracować wydajniej i lepiej organizować sobie czas. Część z nich sprawdza się lepiej, inne gorzej, ale z pewnością nie należy lekceważyć tych najbardziej ogólnych.

Jednym z nich jest oswojenie miejsca, w którym przyszło nam pracować. Ta rada kierowana jest zwłaszcza do osób, które dopiero zaczęły pracę w danej firmie czy biurze.

Jesteśmy w nowym otoczeniu, dostaliśmy swoją przestrzeń roboczą. Uczyńmy ją milszą.

Ustawmy na biurku zdjęcia bliskich, zadbajmy o jakiś akcent dekoracyjny, który miło się kojarzy. Warto rozejrzeć się wokół, poszukać elementów, które są swojskie i w jakiś sposób nam bliskie.

Kiedy poczujemy się lepiej w nowej firmie, to łatwiej przyjdzie nam organizować swój czas pracy. Poczujemy bowiem, że jesteśmy w pewnym sensie u siebie, że nasza firma jest częścią naszego życia i wiążemy z nią nadzieje na przyszłość.

Obudzimy w sobie motywację do działania i przestaniemy zwracać uwagę na drobiazgi, które wcześniej mogły nam przeszkadzać. Skutkiem będzie lepsza organizacja i efektywność.